...Let me show you the world in my eyes...

...Let me show you the world in my eyes...
Fotoblog, amatora fotografii. Zawiera zdjęcia, które są przeglądem luźnej i amatorskiej twórczości powstałej z zabawy w "rysowanie światłem".

Wszelkie zamieszczone tutaj fotografie stanowią wyłączną własność autora i jakiekolwiek wykorzystanie ich bez pisemnej zgody autora jest zabronione.

niedziela, 5 maja 2013

Oldtimertreffen Görlitz 2013

Dnia 4.05.2013 roku w Görlitz odbył się kolejny zlot zabytkowych pojazdów. Na imprezie tej byłem już kilka razy i jak dla mnie jest to przede wszystkim festiwal znakomicie utrzymanych pojazdów z dawnych krajów demoludów, to prawdziwy festiwal znakomicie zachowanych skód, trabantów, wartburgów, if w różnych ich, rzadko już dziś spotykanych odmianach i modelach. Dla mnie tegoroczny zlot, różnił się nieco od pozostałych, ponieważ pierwszy raz dane mi było uczestniczyć w nim jadąc z jedną ze startujących załóg, stąd niektóre kadry będą z wycieraczkami przedniej szyby na pierwszym planie ;) 
Zapraszam do fotorelacji...
































1 komentarz:

SECfan22 pisze...

Piękne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam na swój blog! http://zawszewcieniu.blogspot.com/