Zapraszam do fotorelacji :)
Miejsce akcji
Wystawa o tematyce kolejnictwa
Na dużej stacji nie może zabraknąć pociągów :)
Do lokomotywowni, trzeba przejść z zachowaniem szczególnej ostrożności przez rozległe torowisko
Niektóre wozy czekają pod chmurką na swą kolej od szopy
By usprawnić wjazd lokomotyw do szopy, oraz zaoszczędzić miejsce nie budując rozległego torowiska, niezbędna jest obrotnica do lokomotyw
Umożliwiają dostęp do górnych części lokomotywy...
...jak i od spodu do wózków
Koła "zapasowe" :)
Loki pochowane w szopie - tylko oczy im świecą ;)
Rozruch potężnego diesla
Z perspektywy maszynisty :)
Młodzi adepci sztuki - bardzo żywiołowo pozdrawiający nas :)
Zabytkowa ciuchcia - pomnik
oraz żuraw kolejowy
Kolejna lokomotywa (Czeska Tatra) w drodze do szopy
Stara włoska, wysłużona lokomotywa z silnikami FIAT'a
W pełni sprawna SU - 46
A tu już wnętrze szopy ST - 43 na "pit stopie" wymienia olej ;)
potężne podnośniki unoszą pudło lokomotywy wraz z silnikiem nad wózkami
Jak siostry ;)
Wjazd Tatry do szopy - doczekała się ;)
Sympatyczna gromadka :)
SU - 46 na "karuzeli" ;)
Specjalny pociąg Kraków - Berlin to z powodu jego przyjazdu była zorganizowana wystawa oraz występy artystyczne na dworcu
3 komentarze:
Kapitalne fotki ! Pierwszy raz zobaczyłem środek lokomotywowni i splinowóz w częściach... Super.
Dziękuję kimkolwiek Jesteś :) Ja też byłem pierwszy raz w środku takiej szopy, ale przyznam, że spodziewałem się tam więcej wnętrzności lokomotyw ;)
Nie Tatra, a Skoda 181. ;)
Prześlij komentarz