...Let me show you the world in my eyes...

...Let me show you the world in my eyes...
Fotoblog, amatora fotografii. Zawiera zdjęcia, które są przeglądem luźnej i amatorskiej twórczości powstałej z zabawy w "rysowanie światłem".

Wszelkie zamieszczone tutaj fotografie stanowią wyłączną własność autora i jakiekolwiek wykorzystanie ich bez pisemnej zgody autora jest zabronione.

niedziela, 13 stycznia 2013

Husqvarna Borderrush Tour 2013

W sobotę 12 stycznia 2013 roku udało mi się odwiedzić Jakuszyce koło Szklarskiej Poręby, gdzie rozgrywano kilkudniowe zawody w psich zaprzęgach. Impreza ciekawa, jednak podchodziłem do tematu uwiecznienia jej na zdjęciach z dozą niepewności. Trudne warunki oświetleniowe, brak słońca, lśniący biały śnieg i na nim często niemal czarne psy w zaprzęgach, były dla mnie wyzwaniem, czy uda mi się zrobić kilka ciekawych fotek. Ocenę pozostawiam Szanownym Oglądającym :) Ogólnie, impreza dość ciekawa, choć przyznaję, że efekty dopiero można dostrzec na fotografiach, gdzie biegnące w zaprzęgach pieski wyglądają, jakby na komendę wystawiały języki do fotografa, albo szczerzyły groźnie uzębienie niczym "piekielne bestie" ;) 
Zapraszam do fotorelacji :)





















Brak komentarzy: